Pište mi na ivo@prakta.cz Postupně zleva doprava: co mě v životě zaujalo . . .
... Prodám Pragu S5T www.ivo.cz    |    DÁM TATRU 805

Pozor, tato stránka byla aktuální v roce 2003. Už to dávno neplatí!

 

DÁM PRAGU S 5 T VALNÍK (11. 1. 2003)

 
Pragovka Pragovka

Vlastním Pragu S5T valník, ve svojí době krásný a elegantní vůz. Už ji nepotřebuji; přijde mi ale škoda ji zrušit, mohl by to být hezký a zajímavý veterán. Nejraději bych Espětu viděl ve VTM v Lešanech, tam bych jí dal zcela zdarma. Vůz jsem jim nabídl již v říjnu, měli zájem, ale dodnes nebyli schopni si jej odvézt. Prodám tedy levně Pragu lidem, kteří renovují a provozují stará auta.

Technický stav

Pragu jsem si pořídil v roce 1997 pro svoji pokrývačskou živnost. Je to šedý valník s vysokými postranicemi. 3 místa v kabině podle OTP. Dva roky u mne byla v provozu. Od roku 1999 vůz nejezdí a parkuje pod širým nebem. V motoru je cosi špatného ( nerozumím tomu ) - po zahřátí motoru klesá tlak oleje postupně až k nule, ozývá se kovové klepání. V opravně mi radili jezdit s tím, dokud se motor nezadře, potom dát nový. Pragovka

Vůz má velký technický průkaz a SPZ. OTP bylo platné do 1998. Povinné ručení není v této době uzavřeno u žádné pojišťovny.

Historie vozu podle TP

Rok výroby 1964.
Majitel JZD Rovnost v Čechticích okr. Benešov od 10. 8. 1964 do 20. 4. 1982.
Majitel Myslivecké sdružení Trhový Štěpánov do 9. 7. 1985.
Majitel soukromá osoba ( stavba RD ) do 3. 6. 1997.
Majitel soukromá osoba (živnost) dodnes.

Místo případného předání

Praga parkuje v Praze 4. V úvahu přichází odtah na tyči. K vozu mám navíc asi 6 obutých kol.

Pokud se mi nepodaří Pragu darovat do konce ledna, bude se muset odebrat do automobilového nebe prostřednictvím podniku Kovošrot.

Zájemci ozvěte se na 603 232 822.

 


ZPRÁVA Z TISKU (20. 3. 2003)

Dnes v 6:30 hodin ráno odjela paní Praga do věčných lovišť směr Kovošrot. Se slzou v oku se pietního rozlučkového aktu zúčastnil pan Těsto, který z Pragy na poslední chvíli vyškubal spínače, kontrolky a akumulátory. Naopak pracovníci technických muzeí v Lešanech a ve Zbuzanech zachovali trapné mlčení.

 
Zpět na začátek