![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Rok výroby: | 1989. |
Typ: | Avia A21.1F skříňový automobil. |
Motor: | 712.18.1, 3596 cm3, 60 kW. |
Přestavba na obytnou v roce 1995: | Speciální obytný vůz, 1 + 8 osob. |
Hmotnosti: | Celková 4 300, pohotovostní 2 600, užitečná 1 700 kg. |
Závěs pro přívěs zapsaný v TP: | ISO 50, nebržděný 750, bržděný 1600 kg. |
Rozměry nástavby: | délka 3043 mm, šířka 1870 mm. |
OTP, STK a emise: | Naposledy do 7. 8. 2008. |
Povinné ručení: | Je zaplacené, platím stále, SPZ není v depozitáři. |
Maximální povolená rychlost: | 99 km/h. |
Osobně jsem měnil: | Vodní pumpu a hadice, palivovou pumpičku, koncovky startovacích kabelů, hlavu řadící tyče. |
Motor: subjektivně dobrý, jede dobře, teplý nekouří, nefouká do oleje, na víčku oleje není usazená voda. Víc jako laik nepoznám. I když auto poslední 2 roky stojí na chalupě, 1x za 1/4 roku jsem dobil akumulátory a vůz projel cca 10 - 15 km. V zimě byly akumulátory uloženy v domě.
Poslední dobou se často zavzdušňuje palivový systém, už na to mám grif, očko devatenáctku a velký šroubovák po ruce. Zřejmě netěsnost v palivovém potrubí, nebo možná špatné podložky u palivových trubek na filtru paliva, dával jsem tam nějaké měděné děsně tvrdé. Při odvzdušňování jdou bubliny ze vstupní trubky do filtru, z vysokotlakého čerpadla skoro vůbec ne.
Koroze podvozku: odpovídá stáří, není to myslím nijak tragické.
Plechy nástavby: ve spodních částech jsou špatné. Už to kdysi asi někdo opravoval nějakou patlačkou, není to dobré, chce to vylepšit; fotografie mohu poslat.
Vnitřek nástavby: do nástavby patří vysoké sedačky z dálkové Karosy v horším stavu, 2x dvousedačka na levou stranu a 2x sedačka na pravou stranu. I poté je za sedačkami dost místa na náklad. Sedačky jsou u bočních stěn uchycené na silném L profilu, který probíhá na obou stranách po celé délce nástavby a může sloužit např. pro uchycení lůžka za sedačkami.
Ovšem nyní jsou sedačky vymontované a místo nich je tam spací vestavba. Ta je hrubě zhotovená z nenatřených dřevoštěpkových OSB desek. Vestavba sestává z dvoulůžka, stolku na vaření pro kempingový vařič, stolku na jídlo, poličky pro potraviny a nádobí a oddělené samostatné jakože umývárky. Nad dvoulůžkem, nad vařením a nad kabinou řidiče jsou police. Nejsou provedeny žádné rozvody plynu ani elektro. Není lednice (používám autochladničku), není topení - plánoval jsem zabudovat Truma, nedošlo k tomu. Pod dvoulůžkem je veliký prostor pro náklad, je vyzkoušeno, že se tam bez rozebírání vejdou tři silniční kola naležato (horská kola jen 2 kvůli širokým řidítkům).
Auto mohu prodat se stávající vestavbou, nebo mohu vše vymontovat. Sedačky z Karosy dám v každém případě.
Zde si prohlédněte DETAILY INTERIÉRU .
Mnoho dalších obrázků najdete na tomto webu v menu Interiér, Technické a Výlety.
Zkušenosti po třech letech provozu Avie jsou jen a jen pozitivní (2x dovolená Šumava a západní Čechy, řada výletů po ČR). Spací auto splňuje všechny moje nároky na 200 %. Hezký výlet pěšky nebo na kole -> couvnout s Avií kamsi pod smrček -> umýt se, uvařit teplé jídlo a spát. Stařičký veterán zvenčí nevypadá jako snobský Hymer, a snad proto neprovokuje ke krádežím.
Auto prodávám, protože nemám čas a ani znalosti a prostor na průběžnou údržbu, kterou starý náklaďák potřebuje.
Prohlídka vozu je možná po dohodě některý víkend cca 15 km od Sušice, kde vůz parkuje.
CENA K PRODEJI: 15 000,- Kč, převod platí kupující, povinné ručení odhlásím k datu prodeje.
Prosím volejte 603 232 822 nebo pište mail, adresa je v ikoně v levém menu.